Doogy Lick Mat - niebieska mata do lizania
Doogy Lick Mat to silikonowa mata stworzona, by zająć psa podczas zabiegów pielęgnacyjnych zarówno w domu, jak i w salonie groomerskim. Skutecznie odwraca uwagę zwierzęcia podczas kąpieli czy strzyżenia.
Produkt dostępny
- Indeks
- CHA-O2740
Sposoby dostawy
Towar zamówiony w sklepie internetowym www.wszystkodlazwierzat.pl wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Wszystkie przesyłki mają status „przesyłka priorytetowa”. Produkty zamówione wysyłane są w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania potwierdzenia przelewu. W przypadku płatności za pobraniem wysyłka następuje maksymalnie w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Klient jest informowany o nadaniu przesyłki poprzez e-mail podany w formularzu za pośrednictwem, którego złożył zamówienie.
Koszt dostawyPoczta Polska - paczka priorytetowa (Pocztex Kurier 48) - 9 zł
Inpost - paczkomaty - 9 zł
Firma kurierska - paczka - 13 zł
Przesyłki dla zamówień o wartości powyżej 299 zł brutto płatnych przelewem lub w systemie PayU wysyłane są za darmo czyli na koszt sklepu www.wszystkodlazwierzat.pl za wyjątkiem:
- uzupełniając swoje zamówienie o minimum 2 kg suchej karmy Optimanova zapewniasz sobie gratisową dostawę paczki o masie do 30 kg
- zakup produktów marki Botaniqa, gratisowa przesyłka już od 200 zł
Przy płatnościach "za pobraniem" doliczamy kwotę pobrania w wysokości 3 zł.
Sposoby płatności
W sklepie www.wszystkodlazwierzat.pl mają Państwo do dyspozycji dwie formy płatności za zamówione produkty:
a) przelewem
Za zamówione produkty klient płaci dokonując przelewu bankowego przed wysłaniem towaru.
Wpłatę należy dokonać na konto znajdujące się poniżej.
PROWIL
ul. Usługowa 2
89-500 Tuchola
bank Alior
numer konta: 11 2490 0005 0000 4500 6835 6468
b) za pobraniem
Za zamówione produkty klient płaci przy odbiorze przesyłki.
Zwroty i reklamacje
Reklamacje:
I. W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy lub niezgodny z umową, Kupujący ma prawo:- skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych, przeprowadzając procedurę reklamacyjną z tytułu gwarancji bezpośrednio u producenta (dotyczy produktów objętych gwarancją),- złożyć Sprzedającemu – na adres jego siedziby - reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową,- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego,
II. Szczegółowe warunki i czas trwania gwarancji uzależnione są od rodzaju i przeznaczenia towaru oraz od producenta. Reklamacje Kupującego zgłoszone na podstawie gwarancji jakości należy zgłosić bezpośrednio u właściwego gwaranta. Reklamacje te rozpatruje właściwy gwarant (wystawca karty gwarancyjnej). Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna dołączona do Towaru.
III. W celu usprawnienia procesu reklamacji Kupujący może zgłosić reklamację na adres e-mail biuro@wszystkodlazwierzat.pl. Kupujący ma możliwość skorzystania ze specjalnego formularza zgłoszenie reklamacyjne w którym może opisać stwierdzone wady oraz podać dane kontaktowe co usprawni proces reklamacyjny.
IV. Dowód zakupu Towaru jest niezbędny do przyjęcia przez Sprzedającego reklamacji do rozpatrzenia.
V. Kupujący otrzyma potwierdzenie zgłoszenia reklamacji od Sprzedającego.
VI. Okres rozpatrywania reklamacji wynosi czternaście (14) dni roboczych liczonych od dnia otrzymania reklamowanego Towaru przez Sprzedającego. Jeżeli Sprzedający nie ustosunkował się do wskazanego w reklamacji żądania konsumenta w terminie czternastu (14) dni uważa się, że uznał je za uzasadnione.
VII. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych do niego za pobraniem.
VIII. Prawo do zwrotu nie obejmuje artykułów przeznaczonych bezpośrednio do higieny jak ostrza, nożyczki, szczotki, grzebienie itd.
Zwroty:
I. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) Konsument, który zawarł umowę na odległość (w wypadku złożonego Zamówienia), może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty odebrania Towaru.
II. Konsument ma obowiązek zwrócić towar w stanie niezmienionych, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
III. Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu na adres Sklepu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, z zastrzeżeniem zdania pierwszego, jaki otrzymał od Sprzedającego. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego.
IV. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych do niego za pobraniem.
formularz zgłoszenia wymiany / zwrotu - druk do pobrania
Mata do lizania dla psa Doogy Lick Mat
Doogy Lick Mat to silikonowa mata stworzona, by zająć psa podczas zabiegów pielęgnacyjnych zarówno w domu, jak i w salonie groomerskim. Skutecznie odwraca uwagę zwierzęcia podczas kąpieli czy strzyżenia. Wystarczy rozsmarować na niej produkt przeznaczony do spożycia przez psy i przyczepić matę do ścianki wanny lub innej gładkiej powierzchni za pomocą przyssawek. Dzięki temu pies jest skupiony na lizaniu ulubionego smakołyku, co znacznie ułatwia przeprowadzenie zabiegu. Mata jest łatwa w czyszczeniu i można ją myć w zmywarce.
Zalety produktu:
- zajmuje psa podczas pielęgnacji – ułatwia kąpiel, strzyżenie i inne zabiegi
- stabilne mocowanie – przyssawki pozwalają łatwo przymocować matę do gładkich powierzchni
- łatwa w czyszczeniu – nadaje się do mycia w zmywarce
- wykonana z silikonu - bezpieczna dla psa i trwała
Wymiary: 18,5 x 15,5 x 1 cm
Doogy Lick Mat to praktyczne i wygodne rozwiązanie, które odwróci uwagę psa podczas pielęgnacji, jednocześnie ułatwiając pracę.